fredag 17 september 2021

fredag

Händer inte så mkt alls. Försöker att inte tänka så mkt på operationen men det går sådär. Glad över att jag får det gjort och hoppas på att inget hinner hända. Kanske får covid en 3e gång eller så får kirurgen vattkoppor. Man vet aldrig. Men har börjat känna allt mer från nacken så det är nog bra att en operation görs. Åker kl 16 på söndag till sjukhushotellet och ska vara 06.30 på avdelningen. Jösses! Kan man ens kliva upp så tidigt? 🙄

Igår var jag på stan och hämtade ut medicin och lämnade igen kläder som inte passade. Blir ofta så eftersom jag aldrig provar dom. Eftersom balans är bra så köpte jag 2 toppar för att väga upp. Åkte hem och började måla. Det är otroligt vad tiden går fort då man har en bra ljudbok i öronen och en duk att kladda på. Sen är det otroligt att det tar timmar att måla just ingenting men försöker landa i det att det inte behöver bli något och bara låta det vara så och må bra i det. Det går sådär...Har fortfarande prestationsångest. Blir då aldrig någon konstnär. Måste bara säga att jag verkligen gillar Mia Skäringer! Lyssnat på hennes senaste bok. Jättebra! Hon är så mänsklig och äkta och galet rolig!

Har bytt medicin idag. Har slutat med bupremorfinet och har i stället nu oxytocin. Mår lite sådär. Det var nödvändigt att byta inför operationen så att jag lättare blir smärtlindrad. Men är trött och mår lite illa så blir ingen fest i kväll direkt.

Trevlig helg alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar