söndag 19 september 2021

på väg!

Ja då var man på väg. Sitter i taxin och kommit till Bergnäset. Har en del fjärilar som dansar vals i magen men antar att det är normalt. Det är bara att gilla läget eftersom jag ändå inte kan påverka det.

Men jag har fått så mkt kärlek i dagarna 2. Man känner sig verkligen betydelsefull när ens vänner och familj kommer för att önska lycka till. Igår lördag kom Pernilla och vi surrade nonstop i ca 4 timmar! Jag blev hes! Sen kom moster Anso, bror Magnus,  Sofia och kattvakten Elivia ❤. När dom gått gick jag och slängde mig på sängen. Hann vila typ 10 minuter och sen kom Fredrik och Lion. Det var så roligt att träffa Lion för det var så länge sen. Vilket hår han har! Blonda lockar och tjockt. Vill ha!

Målade lite, stökade på och packade och kollade lite serie. Ser Down town Abbey. Älskar den! Somnade rätt fort med ljudbok och har sovit bra faktiskt. 

Idag kom kära Camilla och moster Eva. Eva hade köpt med sig fika och det var såå gott! Har insett att jag hamnat i sockerträsket igen. Det riktigt suger i magen. Får def ta tag i det sen.

Det betyder verkligen mkt att ni kom förbi! Tack kära ni! Jag fick lite extra mod och kraft ❤ så glad att ha personer som er i mitt liv! ❤

Chaufför status: äldre blond surmulen kvinna som hostar!! 🙄
Nu är vi snart i Piteå. 

Trevlig kväll till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar