tisdag 12 juli 2011

måla om

Igår var jag på storheden och köpte färg till mina auktionsprojekt som jag ropade in. Blev en burk antikvitt och en burk ljusgrått. Planen är att smörkitteln (el vad det nu hette) ska målas om i dom färgerna och även pallen. När jag sen börjat titta mig omkring så är det mkt jag vill måla om. Tänker ta sakerna till mammas stuga och börja så snart det inte är regn i luften. Blir intressant att se om jag har nåt tålamod och göra det ordentligt eller om det blir nåt slafsverk a;la Linda/vädur.
Köpte även lim så jag kan laga pigtittaren jag ropade in.

Idag blir det stan och inköp av sandpapper. Man måste visst göra lite förarbete innan man målar (boooring)
Sen har jag påbörjat projekt rensa här hemma så tänkte ta tag i städskåpet. Gjort toksortering i garderoberna och plockat undan alla kläder jag inte använder. Blev inte så mkt kvar el jo... det är det nog.

Tog min första spruta igår av den nya medicinen. Hoppas att den hjälper! Känner inte av några biverkningar ännu i allafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar