onsdag 22 augusti 2012

ångor och dallas

Kvällen har tillbringats på jouren och framför Dallas. På jouren träffade jag dock en mindre angenäm x bekantskap och jag höll på att bli full bara han pratade med mig av ångorna. Det minsta man vill om man själv är total snurrig, trött och vinglar in i saker är att ha konversationer med människor med promille över typ1 (fast det kanske är mycket?) tyckte i alla fall att jag blev ännu snurrigare så fort han öppnade munnen.

Pratat med Maria och sett Dallas samtidigt. Såg det endast för att jag med egna ögon ville se om Sue-Ellen fortfarande var lika bakis/full och om Lucy är lik Kicki Danielsson som alla säger. Men dom kom ju aldrig in i  bild! Dom enda som visas är ju dom där små pojkarna som jag inte ens ser skillnad på som är söner till J.R och Bobby. Bobby har stort hår! Hinner inte gå in på mitt och Marias samtal för ska upp 05:30 i morgon och hämta upp mamma för resa mot Umeå. Kortfattat kom vi in på det här med att visa känslor och att vissa har svårare för det än andra och att vissa är mer kramiga av sig än andra osv och bakomliggande orsaker till det. Det var riktigt roligt för då avslutade Maria samtalet med "puss och kram" och näää det brukar vi inte säga åt varandra men i kväll var det så passande avslut :) 

Åter i stan fredag kväll.
sov gott!

2 kommentarer:

  1. JRs son har skäggstubb, Bobbys är renrakad :)

    SvaraRadera
  2. ååå tack! Men tänk om bobbys son sparar ut skägget och JRs son renrakar sig?! DÅ blir det svårt!

    SvaraRadera