onsdag 29 augusti 2012

fina

Vaknade inte till någon toppendag direkt men beslöt mig ändå för att åka till jobbet för att vara med på avtackningen eller vad man ska kalla det av en kund som ska flytta från oss till eget boende. Jätte roligt att han kommit så långt i sin utveckling och att det går så bra för honom men kommer verkligen att sakna honom! Han tillförde mycket till boendet och tycker mycket om honom som person. Han hade köpt två super goda tårtor och all personal, vikarier, vår sköterska samt arbetsledare deltog.
Då jag skulle åka hem kom min kollega Eva men en liten present som han hade köpt åt mig och han hade även skrivit ett litet brev och det var så fint så blev riktigt rörd. Kände mig allt lite speciell då jag var den enda som fick något :) men tror han kände att han ville pigga upp mig lite då han vet en del om min situation och vi har alltid haft en lättsam och bra relation.

Pratat med mamma som blivit inlagd på onkologen i Umeå då hon inte får behålla någon mat. Innan har hon ju bott på hotellet. Känns tryggt att hon nu får dropp då hon var uttorkad och nu är hon på rätt ställe och får det hon behöver. Hon hade även fått cortison mot illamåendet. Hon börjar gå ner så mycket i vikt :(
Hoppas  hon är så pigg så hon får komma hem till helgen. Annars tror jag nog någon går bärsärkagång på avdelningen.

Fina mamma

och fina thåtte

                    I morgon två viktiga och givande möten, tvätta och på fredag lite Thåtte ridning :) lääääängtar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar