fredag 31 augusti 2012

glöm inte dig själv

Man får inte glömma sig själv mellan varven och hämta energi. Hur eländigt all verkar så är det viktigt att i alla fall försöka ta sig ut och göra något varje dag. Jag är själv lite dålig på det men jag jobbar på det. Därför har jag i veckan försökt att göra nåt varje dag även om orken och lusten varit lika med noll. Nästa vecka kan det komma en vecka jag inte orkar eller vill göra nåt, det kan hända många saker som kan få mig i ännu större obalans än jag redan är men man får ta en dag i taget och bara hoppas och tro att saker blir bättre.               

  • Varit på två riktigt givande konsultationer/terapi
  • Ridit på Thåtte
  • Unnat mig god mat
  • umgåtts med vänner och familj som jag trivs med även om jag tyvärr inte kan umgås med vänner jag håller av otroligt mycket p.g.a avstånd
  • Lyssnat på bra musik men även så sorglig så jag fick hicka
  • Varit på jobbet och fått present och fina rader skrivna av en kund som ska flytta
  • Vilat i den mån jag känt att jag behövt det
  • Myst med kisse
  • Spelat lite gitarr och börjat på några texter
  • Haft givande telefonsamtal.
  • läst riktigt intressanta och givande böcker
  • Skrivit ett mail som i alla fall kändes rätt för mig. 
  •  ätit mycket bättre men lång väg kvar
  • Badat skumbad med tända ljus                         

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar