tisdag 28 augusti 2012

ge mig ackord.

Sökt överallt efter ackorden till låten jag la upp men hittar inte. Perniiiiiilllla?? Har inte tålamod att sätta mig ner och försöka höra vilka det ska vara. Det kan ju ta typ 400 år.

Tisdag idag. Helgen har inte varit bra alls. Både jag och mamma har mått skit kort och gott. Jag fick reda på orsaken till att jag mått så jäkla konstigt, varit yr, ramlat ur sängen och känt mig otroligt deppig- har tydligen tvär slutat med en medicin som man ska trappa ur. Ibland lär man sig den hårda vägen. Orkar fortfarande inte mycket utan det är liksom en aktivitet om dagen och sen är jag helt slut. Har träffat min terapeut idag och det var givande som vanligt men man är lite trött efteråt. I morgon ska jag försöka åka till jobbet då en av våra kunder ska flytta och skulle bjuda på tårta och han ville så gärna att jag skulle komma och ska absolut åka dit om jag nu inte mår jättedåligt. Känns ändå rätt viktigt att ha lite kontakt med jobbet då jag kommer vara borta så länge.
Ser ut som det blir ridning på fredag igen på Henning denna gång :) Och på lördag ska jag träffa två vänner som jag tappade kontakten med för några år sedan och det ska bli otroligt roligt att träffas igen och tjattra lite.

vänner!
Ha det gott!

1 kommentar: