fredag 11 april 2014

Freeeda

Åter i Sunderbyn och det känns rätt skönt faktiskt. Hade ju helst velat vara hemma men det ser ut som om det är några dagar bort. Tyvärr har proverna blivit sämre igen och nu är det blododlingar som är på tapeten.

Firade även min 40 årsdag här
Trots sjukhus så blev jag flitigt uppvaktad hela dagen och fick fina presenter. Av släkten fick jag ett jättefint halsband i turkost med elefanter samt ett presentkort på lyxx på en makeup konsultation och då skulle man sen få sminket dom använt. Fick ett fint halsband av moster Eva och en superfin vit häst som såg antik ut och som ska påminna mig om thåtte och ridning och att jag snart sitter i sadeln :)

Av Magnus och Sofia fick jag ett renskinn jag önskat mig. Superfint! Fick även jättefina silver smycken k Pernilla och Camilla och ett snyggt halsband av Anna och Maria med familjer. Fick pengar av pappa och farmor och choklad och renkorv av Erika. Tusen tack alla! :)

Idag har båda bröderna och sofiorna samt gullungarna hälsat på. Jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar