onsdag 30 april 2014

Min bils livsandar gav sig av lika snabbt som dom kom. Över natten hade dom bestämt sig för att överge min lilla bil så idag fanns inget livstecken alls. Jag skulle till Sunderbyns apotek och hämta medicin dom inte hade här i stan och på vägen skulle jag hämta upp kollega Eva som är rastlös och sitter hemma med bruten handled. Det var bara att överge dom planerna och min supersnälla moster Anso ställde upp och körde mig. Tack!

 Jag har helt missat att det är valborg idag men det är väl så då man inte jobbar och alla dagar ser likadana ut. Inte för att jag brukar fira valborg speciellt mycket men ändå. I ungdomens dagar sprang man runt med ljummen folköl och minglade uppsminkad i klackeskor men det var läääängesen nu :(
Dom där j-la fyrverkerierna höll då på att skrämma ihjäl min stackars kisse. Han skulle just gå ut då det började smälla och leva fn så nu ligger han under bordet stackaren. Kan dom inte bara förbjuda detta otyg!?

Ni får ha en bra valborg gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar