lördag 12 april 2014

Ny medicin

Vaknade 05 av världens ledskov och feber. Har varit så nästan alla nätter och beror nog på att jag är kraftigt under medicinerad. Ska få börja med den nya medicinen då alla infektioner är borta och fick igår höra att jag är den första som får den i Norrbotten...I Umeå har dom använt den ett tag men inte här. Känns ju lite spännande. Bara den hjälper så kan jag gärna vara försökskanin. Läkarna här i sbyn hade t.o.m haft ett möte kring mig och medicinen. Man är väl speciell ;)

Vilket slöseri vara vaken så här tidigt utan varken barn att roa el hund att rasta. Blir en låååång dag.

1 kommentar:

  1. God morgon!
    Jo, men det finns mååånga tillfällen att slumra under dagen hoppas jag =)
    Klart du är speciell gumman , hoppas den nya medicinen fungerar nu då.

    varma kramar från mig.

    SvaraRadera