torsdag 24 april 2014

Hemma!

Idag har jag då äntligen fått min första spruta och sitter nu hemma i min egen soffa. Alldeles underbart skönt! Känner absolut ingenting av medicinen förutom att jag varit lite tung i huvudet i eftermiddag men det behöver ju inte bero på den. Har då än så länge inte fått några allvarliga biverkningar och hoppas på att inte få några heller. Däremot hoppas jag på att den på sikt ska hjälpa och att det inte tar alltför lång tid. Vet att jag måste lugna mig lite men allra helst hade jag ringt ortopeden i Umeå i morgon och säga att jag vill komma och opereras NU. Kroppen behöver dock lite tid för återhämtning och det är fortfarande oklart om såret betraktas som läkt eller inte. Remitterad för återbesök hos kirurgen för bedömning av det.

Haft besök av kollegorna Eva och Catarina i flera timmar och det var så trevligt! Vi beställde mat och surrade så att det nästan gick hål i fontanellerna. Fick jättefina smycken och en poncho av Catarina. Det betyder verkligen så mycket att få umgås med människor man tycker om och få positiv energi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar