måndag 21 april 2014

Hemma

Har varit så himla skönt att få vara hemma dessa dagar! Jag har fått träffa nära och kära och fått en del gjort i hemmet. Jag kan ju inte påstå att man vilar lika mkt som på sjukhuset för det gick ju inte att undgå anfallande dammtussar och blunda för röran. Tog ut mig alltför mkt med att städa garderoben,  dammsög, tvättade, tog badrummet och diskade. Känner mig tröttare idag.

Påskafton firades hos moster och vi grillade. Såå gott. Träffade världens gulligaste påskgubbar som var hos moster en sväng. Vi har också varit på graven och gjort fint och igår kom Maria på besök.

Idag har jag bara suttit ute och diskat och packat lite. Sjuktaxin hämtar kl sex. Nu kanske man klarar några dagar till på sjukhus då jag fått vara hemma och andas hemma lukt och träffat kisse och familjen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar