måndag 14 april 2014

Stelara

Nu har dom beställt Stelara som den nya medicinem heter. Det skulle ta någon dag men jag hoppas jag kan komma igång denna vecka. Medicinen är en injektion man tar var tredje månad. Man får absolut inte ta den om man har infektion i kroppen och då mina prover är sämre och varit väldigt höga i helgen så är läkarna tveksamma. Jag är nästan säker på att sänkan är hög pga det kraftiga ledskovet och inte pga någon infektion. Har ätit pencellin två veckor nu och dom hittar heller ingen infektion då dom odlar och söker. Ge mig medicinen så jag kan åka hem! Har varit en hel del frustrerad dessa dagar.

1 kommentar:

  1. Svar:
    Hej Linda! Vad spännande att du också ska få prova den. Hoppas verkligen den ger verkan för dig. Men först och främst att du blir tillräckligt okej för att få medicinen (var inne och läste på din blogg:). Jag antar vi båda visst blir läkarnas försökskaniner. Men som du skrev på din blogg så är det värt det, bara medicinen fungerar. Kram och kämpa på Linda! :)

    SvaraRadera