måndag 25 januari 2016

Bakslag

Sen dränet åkte ur så har jag blivit allt sämre. Huden blossar upp och lederna blir väldigt onda och stela. Blodsockret blir allt högre ju mer infektions proverna blir sämre. Märker tydligt ett samband. Börjar fundera i kring vad som är hönan och ägget. Under mina 20-30talet inläggningar senaste två åren har förloppet varit densamma. Usla inf värden, inläggning där dom rundodlar men inget visar. Man sätter in ett brett antibiotikum. Blir piggare av droppet med pencellin och leder och hud blir mycket bättre. De flesta av dessa gånger har mage och tarm ej kollats. Tror att det vid dessa tillfällen funnits abcesser som pencellinet bitit på till viss del. Abcesserna eldar under leder och hud. Sen har jag bara blivit hjälpt mot leder och hud av remicade som ges till tarm sjuka. Jag börjar som undra...

Fått ett rejält baksklag med feber och åter 300 i snabbsänka. Lederna i hela kroppen brinner och är såå stela. Måste bli bättre nu! Op den 11e redan och inte 14e som jag trott.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar