torsdag 14 januari 2016

Fjärrkontroll=guld

När man ligger på sjukhus är det väldigt eftertraktat med en fjärrkontroll. Lyckan är total när du efter tre dagars hoppande upp och ner från rullisen för att byta kanal äntligen får en fjärrkontroll att bestämma över. Ska jag vara ärlig så lånade jag den från ett annat rum men min bedömning var att personen där inte behövde den. Så nu hade jag en fjärrkontroll och det fanns två tv apparater i rummet. Varje gång jag bytte kanal el höjde ljudet så ändrade jag även den andra. Hur kan man placera två tv apparater i taket två meter ifrån varandra? Idag var jag riktigt busig och smyg sänkte den andra Tv:n så jag kunde höra mitt program. Dom andra visste inte att jag satt på skatten och jag sa bara att dom här apparaterna lever sitt eget liv. Mina kompisar hade fått ganska mkt morfin så det var inte synd om dom 😊 Förutom kontrollerna är hörlurar extremt eftertraktade men båda sakerna försvinner bara i etern. Varför stjäl man hem tv dosor?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar