måndag 11 januari 2016

Törs jag...nä...Törs jag hoppas liiite?

Vågar jag hoppas lite...bara lite...träffat min ortoped och det är han som ska operera mig. Framhöll vikten av snabbt agerande typ 5 gånger. Han höll med om att huden är riktigt bra så känner på mig att han kommer göra sitt yttersta för att det ska gå fort. MEN det bästa( tror jag) är att han tar båda knäna på en gång! ☺ Det kommer bli lång tid på rehab och mkt smärta men det är det värt! Han var lite förskräckt över hur illa det var i höger knä och kan ju ändå inte rehabilitera vänster med hjälp av höger så detta besvarar mig tiiiid.

Rätt stora operationer så blir under narkos. Får även en smärtpump i ryggen. Det kommer att krävas blod svett och tårar men tänk...kanske kanske kan jag slippa stilen till sommarn? Nä jag vågar knappt hoppas. Snälla ni som bestämmer! Skynda skynda!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar