torsdag 21 januari 2016

Österåsen

Idag har jag fått en liten manick som registrerar puls och blodtryck under ett dygn. Har sladdar och slangar kors och tvärs. Igår hade jag placerat påsen på dörrhandtaget och rullade den iväg men glömde påsen som via en slang går in i min sida och in i abcessen. Kände dessvärre att dränaget tubbades då det ryckte till och röngen påvisade det. I morgon får jag veta om det måste sättas ett nytt eller om jag klarar mig utan. Oroväckande har jag haft feber sen igår. Tror att hemgång nog är nån dag bort.

Ett väldigt positivt besked fick jag av kirurgen F igår. Mest troligt får jag åka på hälsohem på österåsens hälsohem i Sollefteå 😊 har själv hittat det och det ser så fint ut!

2 kommentarer:

  1. Hej Linda!

    Har du inte kikat på vintersol.com så tycker jag du ska göra det. Jag vill även passa på att tipsa om (strikt) glutenfri kost. Det har gjort underverk för min ulcerös Colit och svåra ledvärk. Prova!

    Önskar dig ett snabbt tillfrisknande ❤

    / Carina, trogen läsare

    SvaraRadera
  2. Österåsens hälsohem lät ju rätt mysigt, även om det är svårt tillfrisknande som gäller!<3

    SvaraRadera