fredag 11 mars 2016

Big och Ben

Mina nya kamrater har nu fått sina namn och heter Big och Ben. Hade en liten tävling på facebook och Grattis Stefan till vinsten som är en snarkande noshörning med öronvax och attitydsproblem och han kommer med posten inom kort. Idag har jag och Big och Ben gått halva korridoren med gåbord 😊 det går verkligen framåt med tanke på att jag för fem dagar inte kunde stå upprätt och endast kunde ta två stapplande steg. Då kändes det som att jag aldrig skulle kunna gå.

Tyvärr går mina infektions värden bara uppåt så idag har det blododlats, gjort lungröntgen, man har odlat från såren på knäna, näsa, sår på buken, urin och infarten i armen. Har även fått tillbaka pencellinet intravenöst. Självklart finns en oro att det kan vara protesinfektion. Vill inte ens tänka på det för så otur kan ingen ha. Usch...:(

Mormor och moster Anso har varit och hälsat på idag. Trevligt!

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar