torsdag 17 mars 2016

Goda människor

Det finns riktigt fina människor och det känns tryggt. Människor som faktiskt passar till det dom gör och som har det där goda inom sig. Har varit riktigt besviken och arg på vården för jag har blivit riktigt dåligt bemött och stött på riktiga stolpskott till läkare. Dessa stolpskott stryker fortfarande omkring i korridorerna men har nu träffat två riktigt fina kvinnliga läkare som verkligen varit mån om hur det ska gå för mig i fortsättningen. Har dessutom mött otroligt fin personal här på ortopeden och har en väldigt fin sjukgymnast. Personalen har puschat mig och gett så mkt beröm så har blivit generad och medicin tider har hållits och fått hjälpen jag behövt.

Apoteks personalen är helt insatt och frågar hur det går och är otroligt gulliga och hjälpsamma. Städerskorna hejar glatt då jag möter dom i korridorerna. Personal från en annan avd stannade till idag och gav mig en riktig kram och frågade var jag låg och hur allt går.

Idag då jag och min sjukgymnast gick i korridoren stoppade en annan sjk gymnast och frågade om jag kände igen henne. Hon hade träffat mig för att bedöma om jag då borde gå på benet alls. Hon var helt förskräckt då hon såg hur hela benet bara slängdes ut och ville inte alls att jag skulle belasta det såg ut som på bilden i förra inlägget fast värre. Hon trodde ej sina ögon idag och ville börja kontakta alla sjukgymnaster som varit inblandade så jag får börja ta betalt tror jag. 500kr per titt och ben 😊

Så idag delar jag ut rosor 💜

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar