måndag 6 februari 2012

Snuba

Blev inget jobb idag. Hemma med feber/ont i kroppen/snuva. Var inne hela dagen igår med och sov i stort sett hela dagen. Får lite dåligt samvete då jag sover bort en hel dag och inte gör något vettigt men försöker trösta mig med att det är kroppens sätt att säga att den behöver vila. Mkt läsa och tv blir det. Såg A million dollar baby i lördags (igen) och det är sällan jag fastnar så i filmer men den är väldigt bra! Igår var det en Clintan film igen som också är otroligt bra- Gran Torino. Visste ni att Clintan blir 82 år i år! Han är min idol!
Nä nu har jag varit uppe i säkert 30 min så det är nog bäst jag går och lägger mig igen så att jag inte helt chockar kroppen.
/L

2 kommentarer:

  1. Clintan är utan tvekan en karl av nåt nästan omänskligt. Men vem vet, kanske även han har krämpor som oss krymplingar, eller vad tror du?
    Hahaha, skämt och sido! Du får krya på dig och höra av dig när du är frisk så dricker vi kaffe.

    SvaraRadera
  2. Han är en riktig hårding :) men vi är hårdare! Absolut. Hör av mig!

    SvaraRadera