fredag 24 februari 2012

WSPA

Just nu visas en mkt obehaglig reklamfilm på tv. Den börjar med bilder på en björnunge som sitter kopplad vid en stolpe. Mer har jag inte sett då jag byter kanal då det handlar om djurplågeri för jag blir så fruktansvärt illa berörd och får inte bilderna ur huvudet. Reklamen är i allafall från WSPA som hjälper utsatta björnar, hundar, valar, arbetshästar, lantbruksdjur, orangutanger och dom jobbar mot tjurfäktning. Jag valde att skänka 150 kr genom att Smsa  WSPA150 till 72929. Man kan även välja att skänka varje månad via autogiro eller välja ett engångsbelopp via sms och man kan också bli en "animal protector" Ska själv gå in och läsa mer om hur man blir en animal protector och vad det innebär. Problemet är bara att det alltid är massa hemska bilder på dom där sidorna så vet inte hur jag ska våga in. Vill du också hjälpa dom stackars djuren så googla fram WSPA och gå in och läs om vad deras arbete gör för djuren.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar