torsdag 29 november 2012

Grattis!

Grattis bror Magnus på 34års dagen!  


Hur kan du fylla 34 om jag är 29 och jag är 4 år äldre än dig? Konstigt. Tråkigt att jag inte kunnat fixa en present men varit alldeles för opigg dessa dagar. Dels är kroppen helt slut och sen har jag fått kraftig bihåleinflammation så det snurrar i huvudet med sprängande värk och börjar ge upp hoppet om att detta ska gå över av sig själv. Nog för att bihåleinflammation är en bagatell men man är ändå inte alltför pigg. Äter redan en sorts antibiotika mot sårinfektion och har inte lust med att börja på en kur till direkt. Vet inte ens om man kan blanda olika antibiotika men det borde man ju. Äter sista tabletterna idag men tycker såret fortfarande ser infekterat ut. Skulle lägga om det i måndags men har ej tagit mig dit ännu. Har lagt om det själv och håller lite koll. Har ju lite rutin från sår som inte läker och blir infekterade.

Ringde Umeå igår och efterlyste ett svar från ortopeden ang ev operation. Plastikläkaren ringde upp idag bara för att säga att hon inte kunnat prata med ortopeden för att dom varit bortresta och skulle prata med dom i morgon och ringa upp. Vore kul att veta när och vem som tänkt operera.

Nä nu försöka piggna till lite och ta någon värktablett och åka och gratta bror.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar