torsdag 8 november 2012

Har fått ett rejält tillskott av läsare och det är jätte roligt! :) trodde inte att min lilla blogg skulle få så pass många läsare och läsarna har mer än 4 dubblas sista dagarna och har ingen aning om hur det har gått till. Hur som helst är det en ära för mig att någon vill ta del av min vardag så tack! Kanske nåt fel på min dator eller på statistikräknaren eller så har jag fått med nåt vanligt sökord i nåt av mina inlägg- ingen aning och egentligen är det ju inte så viktigt heller men i fall nya läsare hittat hit så- välkommen!

Haft en riktig kvalitetsdag med mor idag. Vi har hämtat ut hennes nya glasögon (jättefina) varit och handlat på Willys och köpte en ny låda med kycklingspett som jag tidigare bloggat om och som går åt fortare än jag hinner sätta den i frysen. Sen blev det en sväng på röda korset och efter det så satt inte glasögonen längre så bra (hade nog inget med röda korset att göra) så då åkte vi tillbaka till glasögonbutiken så mamma fick dom justerade. Åkte sen förbi bror Magnus med wienerbröd och fikade samt fick se kort från hans Pragresa och surrade på. Mamma blev sugen på pizza på hemvägen så då "lurade" hon i mig en pizza (var ej så lättlurad) och skjutsade sedan hem henne och nu sitter jag med hårfärg i skallen och ska färga min "vintrigare" färg som jag brukar ha denna årstid ibland. Haft telefonmaraton och surrat med Anna över en timme och även med Pernilla samt Maria som ska vara snäll och bjuda på tacos i morgon. Gott! Var längesen jag åt det. I morgon är det även dags för veckans ögongodis i x-factor ;)

jäklar nu har färgen varit i alldeles jätte för länge...

2 kommentarer:

  1. Vänta nu... ögongodis i x-faktor? säg inte att du är kär i den där jurymedlemmen Andreas!!

    SvaraRadera