fredag 9 november 2012

huvudbry

Jag måste börja lösa fler korsord. Minst ett per dag. Om man löser korsord så sägs det att man har mindre risk för att bli dement men dessvärre tror jag redan att det är försent. I Tisdags glömde jag först kortet i kortläsaren på kiosken i Sunderbyn och sen kryckorna under samma besök (det märkte jag för att det gjorde ont i knät utan kryckorna då jag började gå) I förrgår var mobilen spårlöst försvunnen och hittade den under min bil på parkeringen och hade bara tur som såg den i mörkret. Igår var mina nycklar borta och det visade sig att jag haft dom i låset på bilen hela natten. Idag skulle jag handla på Ica maxi innan middag hos Maria och Matte men märkte då jag parkerat att jag inte hade börsen med mig....för att upptäcka att den visst var med och låg under en sjal på passagerarsidan. Hjääääälp! Är det allvarligt tror ni? Om ni ser mig irra omkring på gatorna så var snäll och ta hem mig. Brukar lystra till namnet Linda.

1 kommentar:

  1. Ha, ha =) Tror inte att du behöver oroa dig, åtminstone hoppas jag det för jag är då också glömsk. Stod halvklädd på badhuset idag när jag upptäckte att jag glömt badkläderna...Det var bara att klä på sig igen och sätta sig i bilen och köra hem och hämta. Suck.

    SvaraRadera