måndag 5 november 2012

Hade jag varit dagisfröken hade jag varit helt säker på att en magsjuka stod i dörren. Men man kan ju få magsjuka i alla fall tänker ni och ja det kan man få men chansen är inte lika stor. Tycker alla som jobbar på dagis har magsjuka. Mår fasligt illa men vad som är hönan eller ägget är svårt att veta. Fick reda på att mina järndepåer är väldigt låga och har extremt lågt blodtryck så vad som är vad är lite svårt att veta. Hur som helst svimmade jag då i lördags och har nu 7 nya stygn i knät. Hurra! Då dom kollade trycket låg det på 80/60 så det känns lite konstigt att sätta i sig tabletter mot högt blodtryck. Tror dock den behöver dras ned en del och det kan jag säga utan läkarexamen. Har därför tagit beslutet att ta bort en tablett av en sort i morse men det snurrar ändå. Jag som inte ens gillar att åka karusell.
I morgon blir det mest troligt inläggning på reumatologen för massa prover och kollar. Tror det kan behövas.
Mamma får nog beskedet i morgon också om hon får vila tre månader från cellgifterna eller hur det har gått... HOPPAS!

Förövrigt är jag frustrerad för det är bara error hela tiden på Word Feud!

2 kommentarer:

  1. Men herregud gumman... Vilket blodtryck! Jättesuck. DU måste vara RÄDD om dig, för tusingen. Varmaste kramen. Älskar dig så nu får du vara mer rädd om dig, bara så du vet!

    SvaraRadera
  2. Hoppas hoppas att det blir ett bra besked om vila!! kraam p

    SvaraRadera