fredag 7 september 2012

ang det här med att hota om att få ett inlägg...

Jag hade minsann inte tänkt blogga nåt idag för jag blev lovad att en gäst bloggerska skulle göra ett inlägg och det har jag väntat spänt på hela dagen. Så spänt att jag nu faktiskt har ont i lårmusklerna, magen och armarna så nu är gäst bloggerskan skyldig mig en massage. Du kan dela med Lancia men har hört att hon har lite ansträngd ekonomi.

Varit och ränt med moster Åsa och då hon är i farten får man minsann ställa väckarklockan och stå givakt kl 10:00 för annars hinner man inte med i dagens aktiviteter. Var rätt sliten i skrutt kroppen men vi hann med bolaget, Kappahl, Lindex och Röda korset där jag hittade en jacka som får duga ett tag samt två t............ar. Kan faktiskt chocka alla med att säga att jag inte shoppat ett enda plagg sen sist Åsa var här och det var i juni typ. 

Fick tillslut fingrarna ur kastrullen och ringde Lulebo i förrgår om mina blinkande lysrör som gör att man får epilepsi så fort man går på toa och sen dess har jag väntat dom och knappt vågat mig in i duschen. Ställde kl på 06:45 i morse bara för att hinna duscha ifall dom nu tänkt komma. Det kom en mkt vänlig och vältalig herre runt 15 så nu slipper jag exploderande mys lampor i badrummet.
Berättade att min bror varit upp och kikat hur det satt fast men att han nu också brutit lårbenshalsen och inte kunde klättra på stolar så han undrade lite om vad vi höll på med i vår släkt. 
Jag och Magnus ska ha en ärr räknartävling en kall vinterdag. 

Mamma och Gunnar har kommit hem från Umeå och hade varit hos mormor och ätit palt. GRRR
jag tänkte att dom skulle få lite egen tid bara dom 4 men sen hade det tydligen ändå dykt upp släkt medans jag snällt satt hemma och tänkte låta dom få umgås bara dom. I morgon ska vi ut och äta ett stort gäng. 

Träffade Kid igår och det var såååå roligt! Hoppas det inte tar så länge tills nästa gång tills jag får se honom :) Vi blev ett rätt stort gäng som samlades hos Jonny. 

Just nu har jag bara två önskningar och det är att mammas DT visar bra nästa fredag och att strålningen och cellgifterna gett resultat och att jag själv får påbörja alla j-la operationer så jag kan börja träna och jobba och rida mer. Visste ni att jag har 4023 rutor i tapeten?

Lev och må!
 

1 kommentar:

  1. Haha, Linda... Dom bjöd ju själva in iaf en del av släkten...så du skulle kollat upp läget, så kanske du oxå fått palt.
    Varma kramizar. Eva

    SvaraRadera