fredag 14 september 2012

stolt och glad

Är så himla glad och stolt! Låten som min finaste vän skrev till mig har idag spelats på radion! Den ska även vara med på hennes skiva som har 10 spår och släpps inom en snar framtid. Jag är såå nyfiken att få lyssna på den och alla andra låtar då dom är färdig mixade och klara.
Äntligen kommer det ut en skiva! Jag har väntat i ca 400 år. Skulle lägga upp låten här på bloggen från Sveriges radio men det lyckades jag inte med men kom på att jag ju lagt upp den här förut. Den  finns på facebook och man måste spola fram till ca 21:10 om man inte vill höra gamla nyheter också. Låten var känslosam även för mig men alla som lyssnar på den verkar bli berörd och främst dom som står mig nära och vet vad den handlar om.  Min store starke far började gråta här om dagen då han hörde den. Bara en sån sak! Tack än en gång du finaste P. 

Min vän i sitt rätta element

Mina allra två bästa vänner!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar