onsdag 5 september 2012

Bobby

Nu när Dallas är akuellt igen så har jag en liten episod att berätta om just Dallas. Kommer inte ihåg exakta året men det var när det gick förr om åren så jag kanske var runt 12? Ni kommer kanske ihåg att Bobby dog där ett tag men så mitt i allt så hade Pam drömt allt och vaknade till i duschen eller hur det nu var. Då avsnittet där han dog visades så blev det rena kalabaliken på Öresvägen där vi då bodde.Jag bröt ihop fullkomligt och skrek och grinade och sprang ner från övervåningen och skrek åt mamma "Bobby är döööööööööööööööööööööööööd"!! Mamma blev helt förskräckt och frågade vilken Bobby?? vem är det????? Ja men han i Dallas! "snyft" " hick"  Då såg jag allt att hon knappt kunde hålla sig för skratt men för mig var det en stor sorg (tänk om man hade kunnat ha så milda sorger nu också) Men nu lever han igen och verkar vara pigg och för att ha varit död så länge så ser han rätt så fräsch ut får man lov att säga. Vars är Pam förresten? är hon fortfarande i duschen?

Jesus, bakis och flinet

                           Har kommit fram till att Christopher är mycket snyggare än John Ross!

1 kommentar:

  1. Pam dog ju i en trafikolycka innan det gamla Dallas la ner. Och klart att Christoffer ser bättre ut, han tillhör ju the good guy. =)
    Roligt att du mår bättre stumpan. Kramiz

    SvaraRadera