lördag 8 september 2012

Måste genast här be gästbloggerskan om ursäkt då felet låg hos mig själv. Tydligen skulle man klistra och kopiera och göra såna där kontorsgrejer innan inlägget kom fram. 
Vissa saker vill jag ju genast protestera mot men i det stora hela så stämmer allt väldigt bra! Men var vi verkligen fulla 08 på morgonen?? vi?? var inte vi dom perfekta skolflickorna?
Jag pratar gärna med Thåtte men dessvärre mumlar han i hovskägget så förstår inte riktigt vad han svarar. Jag har väl aldrig någonsin bakat geggig baksmet om natten (detta var nästan lika hemligt som säpos underrättelsetjänster) Hästen på tygeln bara sådär... ååå hade önskat att det var sant! Kan bara instämma i att om man varit vänner i 400 år så känner man varandra väldigt väl och vissa saker bör def censureras! Tusen tack för ditt fina inlägg min finast lyktstolpe i världen! Detta var riktigt kul. Bloggar snart hos dig igen. Det finns ju en hel del historier.... 
Puss och kram!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar