tisdag 7 maj 2013

Tisdag

Idag ska bilen äntligen på sig sommar kostymen. Har fått vänta på tiden över en vecka så måste ta den trots att det är möte i Sunderbyn idag kring mamma som läkaren ville ha med kort varsel. Båda bröderna ska dock dit så får ändå informationen. Dessa möten har aldrig varit särskilt positiva så tror inte det är det idag heller. Jag har ingen bra känsla i kroppen. Ska åka upp så fort jag fått på däcken och hälsa på henne.

Nu är planen i alla fall att jag tar prover i morgon och på måndag och åker till Älvsbyn på tisdag om proverna visar negativt vilket dom borde göra. Har dock inga bra erfarenheter av dessa provtagningar då det förut påvisat droger jag inte ens vet vad det är och definitivt inte intagit. Först efter tredje testen visade dom negativt och eftersom jag visste att jag inte intagit spice och marijuana som proverna visade på fick dom ta om dom tills det blev rätt. Bara jag inte glömmer bort att inte äta bröd med vallmo :) Vore ju jäkligt surt om jag skulle glömma av mig och då vara tvungen ta tre nya prover och försena vistelsen med över en vecka. Känner att jag vill dit så fort som möjligt och vara på plats då jag vet att jag inte kommer att orka åka då det oundvikliga väl sker...

Tror inte det blir så mycket bloggande nu den närmaste tiden. Då jag väl installerat mig på Öberga kommer jag nog antagligen ta upp det igen. Då blir det att blogga från insidan av ett behandlnigshem. Känns pirrigt och lite skrämmande men samtidigt ser jag enormt mycket fram emot min vistelse där. Tror det kommer att göra mig gott även om jag inte känner att jag behöver dit så mycket p.g.a tablettmissbruket som jag klarar att avhålla mig ifrån här hemma utan för att få ta tag i alla bitar som länge fattats mig såsom rutiner, träning, kost, social samvaro och tillgång till samtal med terapeuter, personlig utveckling osv.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar