torsdag 30 maj 2013

Torsdag

Idag blev det en tur till Luleå och bilbesiktning. Bilen behövdes ej ombesiktas men dom hade några synpunkter på saker jag borde åtgärda. Det orkar jag dock inte ta tag i nu utan det får bli ett senare projekt. Åkte förbi hemma och tittade till lägenheten och blommorna och kollade posten. Fredrik kom förbi med några papper jag skulle skriva under då vi ska säga upp mammas lägenhet. Har jag riktigt tur så kanske familjen Johansson/Bruhn/Oksanen kommer och hälsar på mig i helgen ;) ensam i villan under lördag till söndag då övriga tjejor är på permiss och det hade varit så mysigt att få lite besök och få träffa små pojkarna lite. Längesen jag träffade små prinsarna.

Flickorna S och M har varit och shoppat i Luleå idag och shoppade en jättefin turkos tunika till mig :) det är inte dåligt att ha personliga shoppare. Glad över att just dom bor här med mig!

Nä nu hörde jag nog varmkorv med bröd.

/L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar