onsdag 16 oktober 2013

Onsdag

Som den ansvarsfulla bilägare jag är åkte jag iväg tidigt i morse för att lämna in bilen på verkstaden. Några timmar senare fick jag hämta ut den och bromshistorien var åtgärdad, nya torkarblad ditsatta och listen som varit lös så att det har stormat kring huvudet var fixad. Där emot blev jag lite konfunderad då mannen bakom disken påstod att det var längesen jag gett den en service... hur kan han veta det tänkte jag. Han hade ju rätt men jag har då inte informerat när den sist fick en service för det kommer jag inte ihåg och någon servicebok har jag inte heller fyllt i. Då återstår ju bara att han: A) chansade B) ringde min pappa och frågade eller C) att man på nåt sätt kan se det i datorn. Tror på det sistnämnda. Jag ska slå på stort och ge den en service inför vintern men först måste jag ordna tid och få på vintersulorna. Kan då verkligen rekommendera Håkans i Älvsbyn! Dom har koll på allt! funderar på att ringa dit i morgon och höra var jag har förlagt min vinterjacka.

Skulle ha en vilodag idag då jag tränat måndag och tisdag rätt hårt. Har ju gått från absolut noll till full fart med ett väldigt skadat ben samt ryggproblem så tänkte att varannan dag nog är lagom. Dock blev jag så rastlös så jag och en av dom andra tjejerna åkte iväg till gymmet efter intag av Berocca boost. Det kan jag rekommendera till alla som känner sig trötta mentalt och fysiskt.

Dagens träning: cykel 35 minuter- 1,1 mil
Blandade maskiner med fokus på mage- 20 minuter

Lunch: biffar med grönsaker
middag: kyckling och ris samt grönsaker

Kör fortfarande glutenfritt.

Bästa träningslåt just nu: Lady Gaga-Applause

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar