tisdag 15 oktober 2013

Tisdag

Bättre dagar finns det ingen hejd på kreativiteten och ideerna flödar. Helst vill jag göra allt på samma gång och ha resultat helst igår. Ofta påbörjar jag massas projekt samtidigt men tröttnar ganska snabbt och allt blir liksom halvfärdigt. Det där med att ro båten i land är inte min starka sida. Nu har jag aktiverat personalen i mina senaste planer. Jag hade tänkt lära mig att sticka och sy. En av personalen har ett bra mönster på en mössa som är lätt och går fort att göra. Utöver det har jag aktiverat en annan av personalen som ska hjälpa mig att sprutmåla pottskåpet och efter det hade jag tänkt måla om min brudkista och ett annat litet skåp jag tagit från mor. Ytterligare en av personalen ska lära mig hur man kan tänka kring och lägga upp en bok. Det kanske blir en färdig bok en dag. Hade även tankar kring att prova göra smycken och brodera men se jag tror att det blir att vänta med det. Kanske inte kan börja med allt. I morgon kan jag lika gärna ha tröttnat på planerna :)

Dagens träning: cykel 1 mil
Styrketräning i blandade jobbiga och tråkiga maskiner

Lunch: köttgryta och ris
middag: pan pizza utan gluten (skeptisk)
Dagens måste ses : Gunilla Perssons uppträdande 21:00 i kväll på tv3

1 kommentar:

  1. Underbart att läsa om bra dagar! En bok är väl en fantastisk idé! Terapi att skriva, samtidigt som den säkert kan vara till hjälp för många i din sits! Under förutsättning att du tänkt skriva självbiografiskt alltså, eller funderar du på en deckare kanske? :) /A

    SvaraRadera