måndag 7 oktober 2013

träning

Eftersom jag inte kan påverka tiden för operationen har jag bestämt mig för att göra det bästa av tiden fram till den. Det är exakt 6 veckor kvar och dessa 6 veckor ska jag förbereda kroppen genom att för en gångs skull ta hand om den på bästa sätt. Mitt mål är att gå ner minst 6 kilo samt hålla igång träningen med styrketräning och cykel tre gånger i veckan. Utöver det hade jag tänkt äta bra och rätt och undvika socker under veckorna och helt sluta med gluten eftersom jag kommit fram till att jag ej tål det. Personalen har meddelat stället där vi får maten ifrån och f.r.o.m idag får jag glutenfri kost för att se om magen blir bättre. Man kan nästan tro att jag fått en uppebarelse ;) men man kan komma fram till många bra insikter då man trampar på en motionscykel. Idag blev det 9 km och styrketräning. Tror att jag kommer ha betydligt ondare i morgon då jag inte tidigare provat cykla så länge/långt men idag hade jag så bra musik i öronen så det gick liksom av sig själv. Min nya favorit låt se inlägg ovan :)

//L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar