fredag 23 juli 2010

duva

Farväl kära duva. Kanske fick du avsluta ditt liv alldelens för fort? Vet inte hur gammal du var och du svarade ju inte då jag frågade... det kanske berodde på att du var död- stendöd. Du får verkligen ursäkta min katt! Ska beställa en kyrkklocka och knyta runt halsen. En stor och väldigt tung en i rostfritt järn. Har verkligen försökt uppfostra kattskrället men jag blir mer och mer överytygad att allt inte står rätt till i hans lilla katthjärna.
 Begravningen sker i kretsen av dom närmaste, ha ljusa kläder, mörka kläder eller ha för fasen vilka kläder ni vill! kom naken om ni har lust! Tror inte duvan bryr sig nämnvärt. Vet inte heller hur jag ska hitta duvans familj för jag tycker alla duvor ser likadana ut. Vill ni skänka ett bidrag så tänk på mitt kontonummer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar