måndag 12 juli 2010

Måndag.

En något virrig men trevlig dag på jobbet. Jag och Katarina for med en av våra kunder in till stan för inköp av fläkt, gardiner och bälte. Då vi skulle på bussen hade jag glömt vårat busskort och då jag skulle gå och sätta mig så glömde jag hela börsen framme hos chauffören men K tog reda på den. Inne i stan höll både jag och kund på att göra en rejäl vurpa i rulltrappan och K tappade hela sin mjukglass på backen men fick en ny. På bussen hem plingar K typ 3 hållplatser för tidigt :) två virriga blondiner. Nåja vi fick då gjort det vi skulle och kund var nöjd och glad.

Slutade kl 15, hann vara hemma en stund och sen ringde bror och Sofia och hörde om jag skulle med ner till mamma i lotten och dricka lite kaffe och det gjorde vi. Åkte sen till Lena i stan där A, J och P var och vi satt och surrade och det övades inför fredagens VM i lustig gång :) tror bestämt att man typ kommer skratta på sig. Jag och P åkte vidare till hägnan för att stilla hästabstinensen något och träffa världens bästa Thåtte. Kasper var otroligt social och ville bli kliad men Thåtte var mer intresserad av maten ( som vanligt) Lite bilder ovan.
Nu se lite film innan man förvandlas till en kuddkramare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar