torsdag 8 juli 2010

Rhodos- here we come

Gårdagen tillbringades i solstolen samt i Hagaviken där det bjöds på palt, chokladkaka, jordgubbar och grädde. Vi spelade spel (som jag förlorade stort i) samt försökte komma på uppfinningar som skulle ge oss storkovan- vi kom dock ej på nån bra :)
Idag har jag varit i mammas stuga och sen åkte jag och hämtade upp P som följde med och köpte en ny mobil till mig då min förra nu def dragit sin sista suck. Blev en svart Sony Eriksson J20i. Efter det träning och vi var så sportiga så hälften vore nog där vi stod bland grabbarna i viktrummet :)

Idag har jag även bokat resa till Rhodos. Mamma fyller ju 60 i nov så bjuder henne på resan. Vi har ingen möjlighet att åka då hon fyller år så då åker vi nu i stället :) Ska bli helt underbart att bara lapa sol och paraplydrinkar och spana in alla schnygga greker ;) Vi har aldrig varit utomlands tillsammans och båda behöver komma bort från stan och se nåt annat så det ska bli sjukt roligt! Zambo ska vara hos mormor i Gunnarsbyn och göra skogarna osäkra. Tror säkert mormor kommer uppskatta alla fåglar och råttor han kommer komma hem med.

Nää... hörde jag mat?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar