tisdag 27 juli 2010

träning och sånt.

Kändes mkt skönt att träna ett pass trots opassande skor nu när mina gympaskor tydligen  fått ny address?...tror det spökar här i lgh då allt bara försvinner. Idag kom dock både nautiluskortet samt hörlurarna till min gamla telefon fram. Det var så dags nu då den är död och begraven. Mammas ryggsäck hittade jag också. Jag kan fynda i min egen lgh- det ni. Ibland kan jag hitta klädesplagg med lapparna kvar som jag knappt minns att jag har köpt. Största gåtan är fortfarande var i h-vete min bikini är som jag köpte förra året. Tror ju inte att den lämnat lådan själv och bestämt sig för att vandra iväg någonstans. Ofta kommer sakerna fram förr eller senare för jag brukar lägga dom på sk väldigt smarta ställen men sen glömmer jag förståss var det smarta stället låg.

Kvällen har tillbringats med Erika och Anna samt Rufus. Vi har spelat kort och ätit gott. Behöver jag säga vem som vann 2 av 3 omgångar chicago? Börjar på L och slutar på inda. Rufus har tuggat sönder kisses leksak som var en svart tofs så nu ligger det svarta trådar i hela köket. Kan också tala om att zambo kan fräsa ganska bra. I morgon får fasen solen lysa så vi kan åka ut på dom 7 haven.
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar