måndag 19 juli 2010

Måndag

Tog kortet från balkongen. Tycker det påminner om en haj som just är på väg att svälja sitt byte :)

Ringde reumatologen idag och mitt projekt övertalning gick i hamn så jag får droppet på torsdag. Har ingen lust att bli tvärdålig i lederna nu på semestern och med väntande utlandsresa. Ska dom plocka bort droppet får dom göra det senare. sådeso! Blir nog spruta i knät också då det är rätt svullet. Varit på en "lagom" kvällspromenad för ibland blir det bättre då jag rör på mig, är som att ledvätskan sipprar ur från leden och trycket minskar.

Haft en skön dag och inte gjort många knop. Målat på pappas tavla som aldrig blir klar, läst, löst korsord, spelat gitarr och pratat i telefon- Är helt sluuuuuuut ;) Erkänner... har väl spelat endel Blitz också. Förövrigt har jag kört nyttiga linjen och saknar min tiptop.

Söndagen blev pysseldag samt middag på Exotic.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar