söndag 1 januari 2012

nytt år

Firade nyårsafton hos moster Anso med mor och mormor+Patrik och vovvarna. Mormor hade gjort en supergod förrätt som bestod av små korgar med en god fyllning av räkor mm vet inte riktigt vad hon hade blandat i men det var väldigt gott! Anso hade gjort oxfile med en fantastiskt god sås och pressad potatis. Tror faktiskt att det var det godaste jag ätit under 2011. Hon talade om flera gånger vad såsen hette men det har jag glömt bort. Vi spelade yatzy och surrade- mkt trevligt. Tog sista bussen hem då det är omöjligt att få tag i taxi samt att det är dubbla taxan på nyårsafton. Kissen såg lite förvånad ut över allt smällande och satt och tittade på raketerna genom fönstret. Verkade inte vara det minsta rädd.

fina mamma

anso hade dukat så fint

konstiga saker som flög
2012 började inte så bra då knälederna återigen är så uppsvullna så att det är svårt att stödja. Maria skulle vara gullig och åka och handla åt mig för varken jag eller kissen har nån mat. Tack! Hoppas dock att resten av året blir bättre.
God fortsättning på det nya året!

2 kommentarer:

  1. God fortsätttning!!
    Ni befann er på Hertsön ser jag. Eller?

    SvaraRadera
  2. Gott nytt år till dig med Linda!
    jajamen på Hertsön :)

    SvaraRadera