tisdag 10 januari 2012

Tisdag

Jag vill ge dagens ros till min bil som startade trots en kall och kulen natt på en ödslig parkering i - 17 grader. Tack!

Ledig dag idag då jag jobbat långhelg. Blir nog en statssväng med mor och sen tänkte jag nog åka ut till stallet och titta på när min gamla grupp dressyrar och bli ännu mer ridsugen. Har nu fått tid för knäoperation i Piteå den första februari och beroende på vad den visar får jag ta ställning till om jag kan börja rida igen. Hoppas! Finns inget ställe jag trivs bättre på än i stallet och på hästryggen.

Har börjat lära mig min telefon hyfsat nu men måste nog åka och "dricka kaffe" hos Magnus nån dag då jag inte riktigt fattar vissa finesser. Det sista jag gör på kvällen och det första jag gör på morgonen är att lägga ett ord i Wordfeud :) jag är beroende! " Hej jag heter Linda och jag är Wordfeudare"

Nä dags att sparka igång dagen. Har sovit länge och verkar ha en förkyldning i antågande.
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar