söndag 29 januari 2012

söndag

Idag sitter det en liiiiiten gube i mitt huvud och smäller med kastrullock. Väldigt onödigt tycker jag. Dels är det barnsligt och så vitt jag vet har jag inte bjudit in honom. Han stör även min ordtankeverksamhet så jag förlorar i viktiga spel.

Igår hamnde vi först på Harrys en väldigt kort sväng och därefter Bischop där det blev en irish coffee och jag höll allvarligt på att få brännskador innan jag kommit till bordet. Glasen var sjukt varma och kunde ju inte lika gärna släppa dom. Det var jag liksom för snål för. Efter drinken begav vi oss mot Olivers och där var det till en början lite folk men sen var det tjockt tjockt tjockt. Det var roligt att dansa och se lite folk och bli lite uppvaktad sådär :) och det fanns några stycken man klart kunde vila ögonen på. Då man sitter och pratar med någon så frågar man ju ofta vad den andra jobbar med. Har kommit fram till att jag nog får hitta på ett annat yrke för så fort jag säger att jag jobbar inom psykiatrin så har antingen dom själva eller en närstående problem av något slag och tror att jag liksom kan bota dom där och då.  Dessa personer brukar dras till mig så jag vet inte vad det är för signaler jag skickar ut. Jag vill då inte vara på jobbet då jag är på krogen! Blev mitt i allt fruktansvärt hungrig och less så gick ut och tog en taxi och åkte förbi Statiol och hämtade mat. Såå gott!

Idag har jag faktiskt tagit b.l.a Sopskåpet. Sopskåpet är alltid lika tråkigt att ta men om man dessutom är lite begie och grå så är det nog ännu tråkigare. Nu är det dock fint. Tror att det får bli soffhäng resten av dagen eller ev ta en promenad i allafall. Till veckan ska jag köpa ny bärbar dator med Magnus.

Ha en bra söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar