onsdag 4 januari 2012

onsdag

Det var ju tur att jag inte satt fast typ 25 minuter och inte hittade bilen under all snö då jag hade bråttom som faaan och en tid att passa i Sunderbyn. Var tvungen att tvätta munnen med tvål sen. Skottade och skottade bakom däcken och tillslut kom jag äntligen loss. Då jag kom hem hade mina snälla grannar skottat min P-plats också. Guld värt! vilka grannar man har! Helst med tanke på att jag skulle hålla mig stilla efter sprutor och dropp och inte skotta snö. Traktorn hade lämnat höga vallar av blötsnö bakom bilarna som stod parkerade så hoppas för Lulebos skull att den återvände senare och körde bort vallarna för annars vet jag morgontrötta människor som svor i morse då dom skulle iväg till sina jobb. 
Nu är jag i allafall nytankad och påfylld så jag hoppas på effekt ett tag i allafall.

Har varit ledig två dagar och börjar jobba igen på fredag. Befinner mig mest med näsan i en bok och har känt mig väldigt trött dessa dagar. Beror nog på att inflammtionerna varit rätt så aktiva. Dessa lediga dagar kom väl till pass även om det skulle varit roligare att orka hitta på massa saker då man är ledig.
Hittade en sån fin bild som jag sätter in. Fint sagt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar