lördag 17 mars 2012

Förstår inte vad det är för fel! Går och lägger mig och försöker läsa men ögonen svider och åker igen men när jag sen ska somna så går det inte. När jag väl somnar så vaknar jag en gång i halvtimmen minst. Har inte sovit ordentligt på många nätter nu utan somnat mot morgonsidan fast jag inte sovit länge på dagen. Kan kanske bero på någon av dom nya medicinerna, av stress eller pga alla förändringar jag nu vill göra/prova på. Det ryker och luktar lite bränt så jag tror hjärnan går på högtryck :)

Idag ska jag och Erika äta sushi. Sushi är definitivt inte kött men det är väldigt gott och väldigt dyrt. Har inte träffat Erika på evigheter. Blir trevligt surra lite! Men det är något i sushi som gör att man nästan blir beroende. Har jag hållit mig ett bra tag så är jag inte sugen på det men så fort jag ätit det så vill jag ha det varje dag.

Tänk om man skulle putsa fönsterna... tänk vad tråkigt man skulle ha då. Och sen stryka och hänga upp rena gardiner... nä fy tusan! Tur att jag inte kom på tanken att göra det! Tror jag lämnar allt sånt till den som ska hjälpa mig städa sen då jag är enbent ;) ta fläkten, ugnen, ovanpå skåpar osv. Jag kommer ju få en alldeles egen Inga eller kanske flera Ingor som ränner runt här och gnor. Förhoppningsvis en Inga som gör sitt jobb för hon jag har nu är bara sjukskriven hela tiden och ligger på soffan och ser One three hill boxen och BB samt läser skvaller och gör int nå.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar