torsdag 15 mars 2012

Nu har jag blivit väckt 4 nätter i rad av en brunstig katthona (eller vad det kallas?) Hon står utanför fönstret och skriker, antagligen på Zambo. Zambo blev lite konfunderad och nyfiken första natten då han kvickt hoppade upp ur sängen och for ut genom fönstret men sen har han bara lyft på huvudet då hon börjat med sina lockrop och legat kvar i sängen. Kisse är ju liksom kastrerad och han har nog ingen aning om vad han ska göra och är inte alls intresserad. Lite rädd att grannarna tror att det är min som väcker hela kvarteret. Om grannar läser detta så är vi oskyldiga.

Har dessutom en fågelkör i buskarna. Dom är väldigt morgontidiga och glada av sig. Alldelens för morgontidiga och glada. Lite rädd för att det snart kommer att fattas en medlem eller två i kören.

Väntar fortfarande på operationstid. Blir nog alldeles galen inom en snar framtid om jag inte får ett datum. Att bara gå och vänta suger fett som ungdomarna skulle ha sagt. Dagarna blir ganska långa då man bara går hemma och känner mig hyfsat rastlös och uttråkad. Har lånat serien One tree hill av Maria och dom är riktigt bra faktiskt även om det är en ungdomsserie. Men vid närmare eftertanke är jag ju nästan en ungdom.
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar