fredag 9 mars 2012

fredag

Varit och fått sprutor igen i knälederna. Passade på att lämna ett brev till ortopedläkaren jag träffade sist. Skrev ner alla mina funderingar kring operationerna och påtalade hur viktigt det är att dom gör ALLT för att stimulera benläkningen och att jag inte kan hoppa omkring på kryckor i åratal. Har skrivit det förut men om någon missat det så vill min kropp ogärna bilda ben av någon anledning. Bad honom höra av sig då han läst det.En sköterska lämnade det i hans fack.

Därför stilla aktiviteter ikväll. I morgon hoppetävlingar, mellogubbarpyssel, tjejsnack, melodifestivalen och säkert inta diverse onyttigheter. Anna är hemma i helgen och ska bli sååå kul att träffa henne igen! Ej sett henne sen jul.
Nej jag ska bara titta på hoppetävlingar. Inte delta själv om någon trodde det. Det är ju livsfarligt!
/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar