onsdag 7 mars 2012

onsdag

Vet inte om det är racer pencellinet eller någon av de andra nya medicinerna men känner mig ungefär lika pigg som en nedsövd koala. Fått några biverkningar också men än så länge är dom av det slaget att jag absolut står ut med dom. Blivit väldigt torr i munnen och tungan känns liksom för stor så jag lovar att jag inte är berusad om någon ringer och jag låter lite konstigt. Andra biverkningar man ofta får av pencellin behöver jag nog inte gå in på. Tanken var att åka till jobbet en sväng och hälsa på men som det känns nu får det bli en annan dag.

Tror Greys börjar i kväll! dubbelavsnitt också har jag för mig. Jag som inte brukar se så mycket tv har börjat se mer tv och sitta mindre vid datorn. Det är betydligt billigare att sitta vid tv:n också för om jag sitter vid datorn är det lätt hänt att man råkar halka in på nån "köpa kläder/smink/annat livsnödvändigtsida". Det är rent ekonomiskt att kolla på tv kan man säga.

/L

2 kommentarer:

  1. Biverkningar är inte roliga. Huvva så man kan må av dem. Men så tyvärr, måste man ibland väga pest mot kolera. Då väljer man ofta biverkningarna.

    Greys är bra, men jag har min favorit serie som är helig och jag följer sällan en serie. Torsdagar kl 21 är det helig tid i soffan med nån frukt att äta för då är det Revenge. =)

    SvaraRadera
  2. Nä dom är verkligen inte roliga. Men som du säger får man ju dessvärre välja. Så länge man står ut med dom så väljer man dom. Dock har jag flera gånger fått allergiska reaktioner och då måste man ju sluta på en gång.

    Mamma ser också Revenge och övertalade mig till att se här en torsdag. Fattade dock ingenting då jag ej varit med från början. Sen ser jag "missbruk" som går på tv-4 fakta samma tid. Mkt intressant.

    SvaraRadera