fredag 20 december 2013

fina mamma

När vissa människor lämnar oss och går vidare mot andra frekvenser, till andevärlden så går det inte att fylla ut det tomrummet som den personen lämnade efter sig. Hur många år det än kommer att gå så kommer tomrummet och saknaden av mamma alltid finnas i mitt bröst. Det finns ingen som kan ersätta mamma och den unika relation vi hade. Jag är så glad att vi hade den fina relationen och att vi kunde kramas och visa känslor och säga att vi älskade varandra. När någon man älskar högt dör så kommer saknaden. Så mycket som du älskade personen som gick bort så mkt kommer du också sakna personen när den inte finns längre.

 Jag tror på att det finns liv efter detta och att all inte tar slut då vi dör. Det ger mig tröst i sorgen. Jag har varit i kontakt med ett medium och fick veta att mamma hade nått den andra sidan nu och att det var en man som mötte henne då hon gick över bron. Tror det var morfar. Mamma hade det bra och mediumet såg gröna ängar med massor av blommor där mamma gick. Mamma älskade blommor. Jag vet att det är många som inte tror på liv efter detta och man får givetvis tro på vad man vill. Mediumet sa att mamma också kommer att ta kontakt och jag skulle först märka henne genom dofter. Det skulle lukta mamma helt enkelt. Efter det skulle hon röra lite på saker ex fotografier och det har hon redan gjort :) Jag vill tro att hon är med mig. Det känns bättre för mig. Jag vet att vi kommer att träffas igen!

Älskar dig mamma!






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar