måndag 23 december 2013

Gooooooooooood jul

Jag vill önska er alla fina en riktigt god jul där ute i stugorna! Jag kan erkänna att jag är avundsjuk på er alla som får fira med era mammor och barn. Julen är barnens högtid och det måste vara en stor gåva som förälder att se deras tindrande ögon när dom ivrigt sliter upp paketen.
Jag är tacksam över att jag i alla fall har släkt och syskon att fira med. Jag tror inte jag kommer att vara ensam om att tänka och sakna mamma i morgon. Men blir man ledsen så blir man. Vi är ju bland familjen. Har haft en riktig tjutar/sakna mamma dag idag så jag kanske har gjort bort det mesta. Det är i alla fall skönt när det kommer ut.

Har varvat SOA tittande med lite disk och plock samt slagit in alla julklappar. Måste dock bege mig ut en sväng då jag saknar livsuppehållande grejer. Typ snus och must. Väldigt smidigt att bara beställa färdtjänst. 40 kr. Perfekt! Börjar nog snart bli bekväm i det här med att ta hjälp av andra.

Nu hoppas jag bara att detta skitår tar slut så att ett nytt kan träda in. Jag måste ju tro på att 2014 blir mitt år. Det borde vara året då såret läker så att jag kan få knäleden. Med den nya knäleden och ett fungerande ben öppnar sig ju massor av möjligheter. Inte minst rida igen men även gå tillbaka till arbetslivet. 2014 ska även bli året då jag ska satsa på mig själv.

Kram och God Jul!


2 kommentarer:

  1. Det hoppas jag verkligen, ett bra nytt 2014. Men nya positiva möjligheter gumman. Önskar dig en riktigt GOD JUL. Varmaste Kramen. Moster E

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt 2014 önskar jag dig, alldeles extra mkt. Varmaste Kramen.
    Moster E

    SvaraRadera