torsdag 2 januari 2014

2014

Äntligen har 2013 tagit slut och jag välkomnar 2014 med öppna armar. Ni som följer min blogg vet att 2013 verkligen inte varit mitt och min familjs år med div hälsorackel och förlusten av vår kära mor. Jag hoppas och tror att detta år ska bli ett bättre år. Det måste man väl bara tro att det ska bli för det kan ju knappast bli ett sämre år.

Ska inom kort lägga upp lite bilder från  jul och nyår men p.g.a lite kaos i lägenheten så hittar jag inte kamera sladden. Julen tillbringades i alla fall hos moster Anso tillsammans med mormor, Patrik, bror Magnus, Sofia och två vovvar. Julafton var både trevlig och sorglig och det var första året som jag inte firade med mamma och jag saknade henne oerhört och hon fattades såå mycket :(
Fick i alla fall många fina klappar trots att vi aldrig ska köpa klappar och mycket god mat.

Nyår tillbringades hos Maria och Mattias med tre rätters middag, listor, bubbel och prat. Mycket trevligt och maten var suveränt god. Pernillas nyårslöfte var att inte shoppa kläder åt sig själv på ett helt år och något i bubbelvinet fick mig att lova samma sak... såhär i efterhand kan jag tycka att ett år är en väääldigt lång tid att inte shoppa toppar på. Men det är väl nästan lag på att bryta nyårslöften?

Önskar er alla ett suveränt 2014 med hälsa, lycka och välgång.
Pernilla: bilder kommer

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar